समाधान / Samadhan

लोक शिकायत निवारण प्रणाली / Public Grievance Redressal System :

छावनी परिषद् जालंधर के सभी नागरिको को यह सुचित किया जाता है कि वें अपनी शिकायतें कार्यालय समाधान दूरभाष नंबर : 0181-2266250 (सोमवार से शुक्रवार सुबह 0900 से  शाम के 1700 बजे के अन्दर), नीचे दिये गए लिंक से, सी. बी. जालंधर मोबाइल एप्प से या  लिखित रूप में मुख्य कार्यकारी अधिकारी, जालंधर कैंट को निचे लिखे प्रारूप में दे सकते हैं : -
This is for the information to the General Public of Cantonment Board Jalandhar that they can register their complaints either telephonically on Office Samadhan Tele No. 0181-2266250 (Monday to Friday between 0900 to 1700 hours), through the link provided below, through CB Jalandhar Mobie App or in writing to the Chief Executive Officer, Jalandhar Cantt in the following format:-

शिकायतकर्ता का नाम / Complainant Name:
शिकायतकर्ता का पता / Complainant Address:
शिकायतकर्ता का संपर्क नंबर / Complainant Contact No.
शिकायत का विवरण /Complaint Details:

(Note : कृपया ऊपर दिए गए प्रारूप के अनुसार ही अपनी शिकायतें दर्ज कराएँ. / Please give your complaint as per the above format only.)

Click here to register your Grievance(Samadhan)



 

 

Visitors Hit Counter: 0000218724